گرامیداشت روز ملی کیفیت
دکتر غلامرضا قاسمی مدیر مرکز بهبود کیفیت را رویکردی رسمی به تحلیل عملکرد و تلاش برای بهبود آن دانست

مدیر بیمارستان بهبود کیفیت را برنامه ای منسجم و دائمی برای متعالی شدن و اهداف آن را در ارتقاء و بهبود کیفیت ارائه خدمات از طریق استقرار محورهای حاکمیت بالینی، استانداردهای اعتباربخشی ملی، استانداردهای ضروری ایمنی بیمار، آموزش و توانمندسازی پرسنل و شاخص محور شدن بیمارستان در ابعاد مختلف اثربخشی، ایمنی، رضایتمندی، کارایی، عدالت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی درمانی عنوان نمود.
وی در ادامه از تلاش و خدمات بی شائبه کارکنان مرکز و همکارن واحد بهبود کیفیت تقدیر و تشکر نمودند.
طاهره نائیجی سرپرست واحد بهبود کیفیت تدوین برنامه استراتژیک، هماهنگی و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، نظارت بر روند و اجرای پیشنهاد و انتقادات، نظارت بر تهیه و تدوین پرونده PDP پرسنل، ایجاد نظام گزارش دهی خطای پزشکی و... را از جمله اقدامات این واحد اعلام نمود.