تلفن : 29 - 33401220(021)
  • 1398/08/16 - 12:06
  • - تعداد بازدید: 124
  • - تعداد بازدیدکننده: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز ملی کیفیت

دکتر غلامرضا قاسمی مدیر مرکز بهبود کیفیت را رویکردی رسمی به تحلیل عملکرد و تلاش برای بهبود آن دانست


مدیر بیمارستان  بهبود کیفیت را برنامه ای منسجم و دائمی برای متعالی شدن  و اهداف آن را در ارتقاء و بهبود کیفیت ارائه خدمات از طریق استقرار محورهای حاکمیت بالینی، استانداردهای اعتباربخشی ملی، استانداردهای ضروری ایمنی بیمار، آموزش و توانمندسازی پرسنل و شاخص محور شدن بیمارستان در ابعاد مختلف اثربخشی، ایمنی، رضایتمندی، کارایی، عدالت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی درمانی عنوان نمود.


وی در ادامه از تلاش و خدمات بی شائبه کارکنان مرکز و همکارن واحد بهبود کیفیت تقدیر و تشکر نمودند.


طاهره نائیجی سرپرست واحد بهبود کیفیت تدوین برنامه استراتژیک، هماهنگی و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، نظارت بر روند و اجرای پیشنهاد و انتقادات، نظارت بر تهیه و تدوین پرونده PDP پرسنل، ایجاد نظام گزارش دهی خطای پزشکی و... را از جمله اقدامات این واحد اعلام نمود.


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 15461
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: