
پرستاری
مدیریت خدمات پرستاری

پرستاری حرفهای است تخصصی با نقشهای چندگانه و دارای وظایف عمومی و اختصاصی. هدف پرستار ارائه خدمات پرستاری به بیماران و افراد نیازمند مراقبت، حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی میباشد. اساس خدمات دفتر پرستاری، ارتقای استانداردها و خدمات مطلوب برای بیماران و تعهد به توسعه حرفهای میباشد. دفتر پرستاري مرکز برنامهریزی، سازماندهی، کنترل و هماهنگی فعالیتهای پرستاری است که مسئولیت هماهنگی بخش درمان با سایر واحدها از قبیل پزشکی، پاراکلینیکی و... را بر عهده دارد.
این واحد از بدو تاسیس بیمارستان در سال 1297 شمسی تاسیس شد. این بیمارستان مشتمل بر درمانگاه کامرانیه (شوش)، پاراکلینیک مسعود، بخش الکتروشوک، واحد استریلیزاسیون مرکزی و 24 بخش روانپزشکی می باشد که بخش های درمانی می باشد که عبارتند از :
12 بخش فعال (مهر یک، مهر دو، ابوریحان یک، ابوریحان دو، نظام مافی یک، نظام مافی دو، برزویه، آبان، شفا یک، شفا دو، جرجانی و آذر )
10 بخش نگهداری و توانبخشی ( پردیس یک غربی و شرقی، پردیس دو غربی و شرقی، پردیس چهار غربی و شرقی، پردیس پنج غربی و شرقی و پردیس شش غربی و شرقی)
بخش کودکان
بخش بوعلی (داخلی: بخشی که بیماران روانپزشکی بستری مبتلا به انواع اختلالات طبی و داخلی در آن بستری می گردند) می باشند.
در این بیمارستان جهت مراقبت از بیماران یک مدیر پرستاری، 15 نفر سوپروایزر، 32 سرپرستار، 213 پرستار، 45 بهیار، 2 ماما، 3 بیهوشی، یک نفر اتاق عمل و 203 کمک پرستار مشغول به کار می باشد.
در این مرکز در کل 294 پرستار در مقاطع تحصیلی دکترای پرستاری، کارشناسی ارشد و کارشناس پرستاری مشغول به کار بوده و انجام وظیفه می نمایند.
شرح وظایف پرسنل
مدیر خدمات پرستاری (مترون):
1.برنامهریزی در زمینههای ارتقای کیفی و بهبود مستمر فعالیتهای ارائه خدمات مددجویان
2.گردآوری اطلاعات از:
- مرکزشامل: نمودارسازمانی مصوب، هدف، نوع فعالیت، گزارشهای ماهیانه وسالیانه، گزارش حسابرسی پرستاری، پرونده های کارکنان،مصاحبه با کارکنان
- مددجویان: بر حسب نوع بستری، نیاز مراقبتی، خدمات ارائه شده
- منابع شامل نیروی انسانی (پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، ماما، تکنسین هوشبری و سایر کادر وابسته)، ساختار فیزیکی، امکانات و تجهیزات
3.شرکت فعال در نهادهای سیاستگزاری و دیگر کمیتههای درون سازمانی
4.تعیین اهداف (کوتاه مدت، میان مدت، درازمدت) مبتنی بر نیازها جهت تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت و رفاه اجتماعی مددجو، بیمار با توجه به خطمشیهای مرکز متبوع و پیشنهاد به مقامات ذیربط
5.تعیین خطمشی و اتخاذ روشهای مناسب و تعیین جدول زمانبندی برای رسیدن به اهداف مورد نظر
6.برنامهریزی جهت تشکیل و شرکت در کمیتههای خاص با شرح وظایف مدون (آموزشی، پژوهشی، کنترل و نظارت کنترل عفونت و...)
7.ارائه راهکار بهینه به مسئول و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه از منابع موجود به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر
8.تدوین و اجرای برنامههای آموزش به بیمار و خانواده در سطوح مختلف پیشگیری
9.ایجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامهریزیهای بهداشتی، درمانی و توانبخشی مرکز
10. جلب مشارکت تیم بهداشتی مرکز برای دستیابی به اهداف
11. ایجاد هماهنگی در برنامههای آموزشی بالینی دانشجویان گروههای پرستاری
12. مشارکت در تنظیم بودجه جهت فعالیتهای مرکز
13. تعیین و پیشنهاد بودجه مورد نیاز و اولویتبندی آنها جهت اجرای برنامههای پرستاری
14. مشارکت در طرحهای پژوهشی
15. برنامهریزی و پیشنهاد جهت پیشگیری از عفونت (کنترل عفونت)
16. انجام برنامهریزی و همکاری با سایر واحدهای ذیربط در جهت ارتقای دانش و مهارت حرفهای کارکنان پرستاری
17. ارائه راهکارهای اساسی در برنامهریزی جهت تامین رفاه کارکنان تحت نظارت با همکاری سایر واحدهای ذیربط
18. تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای پرستاری بر اساس استانداردهای علمی
19. تعیین حدود انتظارات و عوامل عملکردی در ردههای مختلف شغلی با توجه به امکانات و شرح وظایف مصوب
20. بکارگیری نیروی انسانی بر اساس توانایی افراد در شیفتهای مختلف کاری
21. پیشنهاد و مصاحبه با داوطلبان و انتخاب افراد صلاحیتدار و معرفی آنها به کارگزینی جهت بکارگیری
22. پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان تحت نظارت به ریاست مرکز جهت واحدهای ذیربط
23. تصمیمگیری در مورد مرخصیها، ماموریتها و... کارکنان گروه پرستاری
24. رهبری و هدایت واحدهای ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمانی
25. ارائه الگوی مناسب پرستاری با برقراری ارتباط موثر، عملکرد مطلوب، حسن رفتار شغلی و...
26. اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت تقویت انگیزش در کارکنان (تشویق و توجیه) گروه پرستاری
27. اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها
28. تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحدهای ذیربط با بهرهمندی از فناوریهای علمی حل مساله
29. تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل آشناسازی پرسنل جدیدالورود با مقررات و خطمشیها
شرح وظایف سوپروایزر آموزشی:
سوپروایزر آموزشی پرستاری است که مسئولیت فعالیت آموزشی و پژوهشی پرستاری و مامایی مرکز آموزشی، درمانی، توانبخشی و پژوهشی را تحت نظارت مدیر پرستاری و در جهت اهداف سازمان بر عهده دارد. شرح وظایف سوپروایزر آموزشی بر اساس اصول مدیریت با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرایند پرستاری و استانداردهای مراقبتی به شرح زیر میباشد:
1. تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)
2. تعیین نیازهای آموزشی (مدد جویان، خانواده، ردههای مختلف کادر پرستاری و مامایی و کارکنان جدید الورود)
3. اولویتبندی نیازهای آموزشی
4. تدوین برنامههای آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
5. اجرای برنامههای آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروهها
6. تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزشی بخشهای مرتبط
7. تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
8. هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری و مامایی
9. پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقای سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی
10. تشکیل کمیته آموزشی، پژوهشی پرستاری
11. هماهنگی، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاسهای آموزش مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
12. پیشنهاد ایجاد زمینههای تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی
13. همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیازسنجی آموزشی
14. همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت، در امر آموزش
15. همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
16. ارائه تازهها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه/ پمفلت و ...)
17. همکاری و مشارکت در انجام طرحهای پژوهشی
18. هدایت و آموزش کارکنان در راستای:
الف) حسابرسی کیفی خدمات پرستاری و مامایی
ب) ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات
ج) ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو
19. هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامههای آموزشی واحد ذیربط
20. هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات، پوسترها، فیلمها و پمفلتهای آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
21. ثبت و گزارش کلیه فعالیتهای آموزشی و نتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری
22. کنترل و نظارت بر آموزشهای انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
23.کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
24. ارزیابی اثربخشی آموزشهای انجام شده از طریق:
- کنترل و حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
- بررسی رضایتمندی مددجویان
- بررسی رضایتمندی کارکنان
25. کنترل و نظارت بر شرکت فعال ردههای مختلف پرستاری (در شیفتهای مختلف) در برنامههای آموزشی بر اساس سرانه آموزش
26. مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری
27. شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری
شرح وظایف سوپروایزر آموزش سلامت:
هدف کلی واحد آموزش سلامت:
- توانمندسازی بیماران جهت برنامههای خودمراقبتی به منظور ارتقاء سلامت
اهداف اختصاصی واحد آموزش سلامت:
1. آشنایی مددجو با بیماری خود و توانایی در برنامههای خودمراقبتی
2. افزایش دانش؛ نگرش و مهارت مددجو در زمینه مراقبت از خود
3. ارتقاء رضایت مددجو ازخدمات درمان
4. کاهش آسیبهای روانی و نگرانی مددجو
5. بهبود شیوه زندگی و کیفیت زندگی
6. کاهش هزینههای بیمارستانی
گروه هدف واحد آموزش سلامت:
بیماران بستری در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی و مراقبین خانوادگی آنها
آموزش سلامت فرایندی هدفمند، سیستماتیک، منظم و طراحی شده است که به موجب آن یادگیری، افزایش صلاحیت و توانایی در مراقبت از خود و تغییر در آگاهی، نگرش و مهارت مددجو اتفاق میافتد و افزایش سطح سلامت، رفاه و پیشگیری از عوارض بالقوه را به دنبال خواهد داشت و در برگیرنده تمام فعالیتهای آموزشی مربوط به بیماری شامل آموزشهای درمانی، بهداشتی و ارتقای سلامت بالینی میباشد و سوپروایزر آموزش سلامت مسئولیت فعالیتهای آموزش سلامت به مددجویان در مراکز بهداشتی درمانی را به عهده دارد و حیطه فعالیتهای وی شامل آموزشهای درمانی، بهداشتی و ارتقاء سلامت بالینی است که برای کمک به مددجو و خانواده وی به منظور تصمیمگیری آگاهانه در مورد بیماری خود و کسب مهارت خود مراقبتی صورت میگیرد.
شرح وظایف سوپروایزر آموزش به بیمار بر اساس اصول مدیریت با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی به شرح زیر میباشد:
1. انجام نیازسنجی و تعیین اولویتهای آموزش به بیمار متناسب با هر گروه از بیمارانی که نیازمند آموزش خاص هستند.
2. تدوین طرح درس و برنامهریزی بر اساس نیازسنجی آموزشی: آموزشهای مربوط به سیر بیماری، نکات تشخیصی درمانی، پیشگیری از بیماری، پیشگیری و کنترل عوارض، نحوه مراقبت از بیمار، روشهای خودمدیریتی و خودمراقبتی در سلامت و بیماری، بازگشت به فعالیتهای روزمره، سازگاری و تطابق با بیماری، نوتوانی و توانبخشی، مراقبتهای دارویی، حفظ ایمنی بیمار و محافظت از مخاطرات را در برنامه آموزشی مدون طراحی و تدوین نمایند.
3. تهیه مطالب و رسانه آموزشی و کمک آموزشی شامل کتاب، جزوات، پمفلت و پوسترهای بهداشتی، فایلهای صوتی تصویری و نظایر آن
4. شناسایی و معرفی منابع و امکانات موجود و جدید و مدرن و تجهیزات و تسهیلات آموزشی به روز
5. برگزاری انواع جلسات آموزش انفرادی و گروهی از جمله چهره به چهره، جلسات مشاوره و پیگیری بیماران، بحث و آموزشهای گروهی، کنفرانس، میزگرد، سمپوزیوم
6. تدوین برنامه عملیاتی واحد به صورت سالیانه
7. تهیه و تنظیم برنامههای اجرایی به صورت ماهیانه
8. تهیه ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزش سلامت
9. حضور فعال در کمیتههای آموزش به بیمار به عنوان دبیر کمیته
10. گزارش پیشرفت برنامه به مقام مافوق در کمیته دانشگاهی
11. ارائه پیشنهاد بودجه به مدیریت پرستاری
12. تهیه و گزارش عملکرد مطابق با برنامه
13. شرکت در برنامههای مرتبط با آموزش به بیمار هماهنگی مدیرپرستاری
14. ثبت و گزارش کلی فعالیتها و نتایج حاصله به مدیریت خدمات پرستاری
15. همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی، کنترل عفونت و آموزشی در امر آموزش
شرح وظایف سوپروایزر کنترل عفونت
شرح وظایف براساس اصول مدیریت بشرح زیر میباشد:
1. شناخت منابع عفونتهای بیمارستانی از طریق بررسی و انجام پژوهش
2. بکارگیری نتایج پژوهشها و مطالعات جدید در انجام مراقبتها برای پیشگیری و کنترل عفونت بیمارستانی
3. همکاری در توسعه و اجرای برنامههای آموزشی برای کادر پرستاری، دانشجویان و سایر کارکنان در صورت لزوم به منظور پیشگیری و کنترل عفونت با همکار ی سوپروایزر آموزشی
4. شرکت در جلسات و دورههای آموزشی که در رابطه با کنترل عفونت برای کادر پرستاری با سایر گروهها برگزار میشود
5. تشکیل پرونده بهداشتی و تنظیم برنامه معاینات دورهای و واکسیناسیون برای کارکنان بیمارستان و ارائه گزارش از موارد مثبت
6. ارزیابی وسایل و تجهیزات لازم برای عفونتهای خطرناک و ارائه راهکاری مناسب به کمیته کنترل عفونت بیمارستان
7. نیازسنجی آموزش کارکنان بیمارستان در عفونتهای بیمارستانی و پیگیری از تجربه آموزشهای ارائه شده مورد نیاز برای رعایت قوانین و مقررات کنترل عفونت
8. بازدید روزانه از بخشهای مختلف بیمارستانی برای کشف موارد جدید احتمالی و پیگیری موارد گذشته از طریق نتایج آزمایشات و علائمی بالینی و ثبت و ارائه گزارشات لازم
9. تهیه و تدوین دستورالعملهای کنترل عفونتهای بالینی جهت بخشهای ویژه و سایر قسمتهای آسیب پذیر بر اساس استانداردهای مراقبتی با همکاری کمیته کنترل عفونت
10. نظارت و ارزشیابی از اجرای ضوابط و مقررات توصیه شده توسط کمیته کنترل عفونت در کلیه واحدهای بیمارستانی و گزارش نتایج به کمیته مزبور
11. نظارت و کمک در ایزولاسیون بیماران عفونی با توجه به خطمشیهای کمیته و امکانات موجود
12. همکاری با تیم کنترل عفونت بیمارستان برای تشخیص، تحقیق، کنترل و ارزشیابی و بروز عفونت در همه گیریهای بیمارستانی
13. شرکت در جلسات کمیته کنترل عفونت بمنظور ارائه اطالعات و گزارشات و دریافت دستورالعملهای اجرایی با رعایت احتیاطهای همه جانبه
شرح وظایف سوپروایزر بالینی:
1. همکاری با مدیر پرستاری در تنظيم و تدوین اهداف و خطمشیهای واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولين
2. ارائه پيشنهادات لازم در جهت ایجاد تغييرات مناسب در سيستم خدمات پرستاری.
3. مشارکت و همکاری در برنامهریزیهای آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان/بيماران.
4. برنامهریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامهریزی ترخيص مددجویان/بيماران.
5. تهيه و تنظيم گزارشات کمی و کيفی از وضعيت موجود سرویس دهندگان، سرویس گيرندگان، عملکرد واحدهای ذیربط.
6. ایجاد هماهنگی بين واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط
7. تشخيص نيازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان/ بيماران، محيط و ...) و اقدام جهت حل آنها.
8. مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس تواناییها و نيازها در واحدها و شيفتهای مختلف.
9. ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابين افراد.
10. شرکت در برنامههای آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
11. شرکت در کميتههای مختلف بيمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشيابی، رفاهی، توانبخشی و...).
12. نظارت بر انجام پروسيجرها و مداخله در کيفيت خدمات و هدایت پرسنل.
13. ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان٬ کمک و حمایت از آنها.
14. مشارکت و همکاری در جهت تأمين نيازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خطمشیها، شرح وظایف و...
15. ثبت حوادث، وقایع غير مترقبه، آمار (بيماران بدحال، پذیرفتهشده، ترخيصی، فوت شده و...) و گزارش به مافوق.
16. ارزشيابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی.
17. همکاران و مشارکت در ارزشيابی تأثير برنامههای آموزشی بر کيفيت ارائه خدمات پرستاری
18. همکاری و مشارکت در ارزشيابی برنامهها و خطمشیهای مدون، جهت دستيابی به اهداف از پيش تعيين شده
19. کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهيزات، داروها و...
20. انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق.
چشمانداز: مجموعه پرستاری
مجتمع درمانی، آموزشی و پژوهشی روانپزشکی رازی در تلاش است که تا سال1404 به عنوان جامعترین و
برترین بیمارستان سطح تهران در زمینه ارائه خدمات روانپرستاری معرفی گردد.
رسالت:
ارائه خدمات جامع و با کیفیت درمانی، آموزشی، پژوهشی و توانبخشی مبتنی بر شواهد علمی، در حیطه سلامت روان، ضمن رعایت منشور حقوق بیمار و حفظ کرامت انسانی بر اساس ارزشهای اسلامی و با در نظر گرفتن معیارهای افزایش
بهرهوری و ارزش آفرینی
1. خدمات واحد
دفتر پرستاری مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی مسئولیت کلیه خدمات پرستاری مرکز را عهده دار می باشد. دفتر پرستاری مرکز بعنوان سیستم عالی هدایت و نظارت بر فرایندهای پرستاری با بهره گیری از سوپروایزرهای مجرب و کارآزموده خود در چند حیطه فعالیت دارد که به اختصار به آنها اشاره می شود :
1. برنامه ريزي مدون براي رسيدن به وضعيت مطلوب از طریق تعیین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت
2. تدوین كتابچه راهنماي شغلي كاركنان جديدالورود شامل مقررات و ضوابط كار، وظايف و مسئوليت ها با مشارکت سوپروایزر آموزش و سرپرستاران و رابط های آموزشی
3. پيش بيني و برآورد نيروي انساني، تجهيزات و امکانات مورد نیازبخشها، بررسی مشکلات و محدودیتهای انجام تصميم گيري بر اساس فرايند مشکل گشائي و حل مسئله
4. توزیع و جابه جایی پرسنل پرستاری بر مبنای نیاز سنجی بعمل آمده دربخشها وسوابق و توانمندی کادر پرستاری
5. مشارکت فعال در کمیته های مرکز(مورتالیتی، کنترل عفونت، بحران، ...)
6. کنترل برنامه ماهانه بخش ها بر اساس اصول برنامه نویسی ابلاغی از مدیریت پرستاری دانشگاه
7. نظارت برحضور و غياب پرسنل، جابجایی، مرخصی استعلاجی و استحقاقی کادر پرستاری
8. برنامه ريزي جهت حضور پرسنل پرستاري در وضعيت هاي اضطراري و حوادث غيرمترقبه (ليست اعضاي كميته غيرمترقبه به همراه آدرس و شماره تماس)
9. برنامه ريزي مدون جهت تامين نيازهاي آموزشي كاركنان با مشارکت سوپروایزر آموزشی و سرپرستاران
10. برگزاری دوره های آموزشی و انجام ارزشيابي از آموزشهاي ارائه شده به كاركنان
11. برنامه ریزی مدون جهت تامین نیازهای آموزشی بیماران با مشارکت سوپروایزر آموزش سلامت و سرپرستاران
12. مشارکت فعال در کمیته ها، گردهمایی ها و سمینارها و جلسات مختلف و ایجاد زمینه مناسب جهت تحقق اهداف بيمارستان
13. تدوین برنامه زمانبندي مدون براي كنترل و نظارت واحدهای تحت سرپرستی
14. بازديد مستمر از واحدها طبق برنامه ریزی مدون به منظور حصول اطمينان از حسن ارائه خدمات در شيفت هاي مختلف
15. تشکیل جلسات منظم با سرپرستاران و سوپروايزرها و کادر پرستاری به منظور بررسي عملكرد و جلب مشاركت آنان در حل مسائل و مشکلات با هدف ارتقا سطح خدمات پرستاری مرکز
16. مصاحبه، جذب و توزیع نیرو ها در رده های مختلف پرستاری بنا بر نیاز بخشها
17. نظارت بر راند سوپروايزر شامل ثبت مشاهدات وي بر اساس برنامه راند به تفكيك بخش ها و با تاريخ و زمان در دفتر گزارشات و تکمیل چک لیستها ی تدوین شده
18. ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده با چك ليست هاي موجود در دفتر پرستاری توسط سوپروایزران و بررسی مقایسه ای از طریق نمودار
19. ارزشیابی برنامه هاي اجراء شده و تدوین برنامه اصلاحی با مشارکت سوپروایزران و سرپرستاران0
20. ارائه گزارش و پایش ارزیابی اولیه و ثبت صحیح اقدامات پرستاری بخش های بالینی ماهانه توسط سرپرستاران و سوپروایزران
21. ارزشیابی عملکرد پرسنل پرستاری با مشارکت سوپروایزران و سرپرستاران به صورت ماهانه و تعیین ضریب کیفی عملکرد پرسنل
22. برقراری ارتباط مناسب با همکاران و کارکنان تحت سرپرستی از طریق ملاقات حضوری جهت حل مشکلات آنها
23. پاسخ دهی به موقع به مکاتبات اداری با رعایت اصول صحیح نگارش و مکاتبات اداری
24. تهیه آمار و گزارشهای بالینی و گزارش به موقع و صحیح مسائل و رويدادهاي مهم پيش آمده در بيمارستان به مافوق و مسئولین
25. تدوین و بازنگری خط مشی ها ،دستورالعملها و روشهای اجرایی در حیطه پرستاری
26. هماهنگی جهت ارجاع و اعزام بیماران برای دریافت خدمات تشخیصی درمانی در خارج بیمارستان
27. ایجاد هماهنگی بین بخشی برای دریافت بهتر خدمات بالینی و پاراکلینیکی جهت بیماران توسط سوپروایزر
28. شرکت در جلسات خارج از بیمارستان در سطح دانشگاه یا سایر دانشگاهها توسط مدیر پرستاری و سوپروایزران
29. مدیریت اجرای استانداردهای اعتباربخشی در کلیه واحدهای درمانی
30. پایش اجرای استانداردهای اعتباربخشی در بخشهای درمانی
31. تدوین برنامه ماهیانه سوپروایزران و نظارت بر برنامه سایر بخشهای پرستاری
32. شرکت مدیر پرستاری در جلسات درون بخشی واحدهای درمانی
33. شرکت مدیر پرستاری در راندهای مدیریتی ایمنی بیمار
34. انجام پژوهشهای پرستاری
35. برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه بیماران
36. ثبت عفونتهای بیمارستانی در سامانه مربوطه
37. ثبت بیماریهای که گزارش الزامی دارند در سامانه مربوطه
تامین امکانات رفاهی پرسنل (لباس، کفش، ...)
کارشناس | سمت | تلفن داخلی | تلفن مستقیم |
---|---|---|---|
امین اجلی | مدیریت خدمات پرستاری | 29 - 33401220 داخلی: 372 | 33401238 |
نرگس سبحانی | مسئول دفتر پرستاری | 371 | |
آرش مرادی | مسئول دفتر پرستاری | 372 | |
کبری عبداللهزاده | مسئول دفتر پرستاری | 577 | |
عباس طاهری | سرپرستار | 394 | |
مریم صوفی | سرپرستار | 421 | |
سلیمان زارع | سرپرستار | 551 | |
معصومه رجبی | سرپرستار | 402 | |
زهرا خصالی | سرپرستار شفا 2 | 432 | |
جعفر شریفی | سرپرستار نظام مافی 2 | 422 | |
قربانعلی خلیلی | جانشین مترون | 300 | |
مینا خسروانجم | سرپرستار | 401 | |
داریوش آدین | سرپرستار CSSD | 275 | |
علیرضا قهرمانی | سرپرستار ECT | 330 | |
ابراهیم علوی | سرپرستار ابوریحان 1 | 411 | |
مرضیه سلطانی | سرپرستار ابوریحان 2 | 412 | |
جواد صفری | سرپرستار آبان | 442 | |
جعفر شریفی | سرپرستار برزویه | 441 | |
زهرا خصالی | سرپرستار بوعلی | 369 | |
سیدعلیاصغر رحمانی | سرپرستار پاراکلینیک | 550 | |
حسن پناهی | سرپرستار پنج شرقی | 341 | |
محمدرضا رسولی | سرپرستار پنج غربی | 342 | |
سیدعلی حسینی | سرپرستار جرجانی | 573 | |
اشرف مرادی | سرپرستار چهار شرقی | 322 | |
مریم قاسم زاده | سرپرستار چهار غربی | 332 | |
داود حیدری | سرپرستار دو شرقی | 311 | |
مصطفی کامیار | سرپرستار دو غربی | 312 | |
سودابه قنبرزاده | سرپرستار شش شرقی | 351 | |
شهاب سلطانی | سرپرستار شش غربی | 352 | |
رامین شاکری | سرپرستار شفا 1 | 431 | |
سمیه زرنوشه فراهانی | سرپرستار کودکان | 321 | |
کاملیا حبیبی | سرپرستار یک شرقی | 301 | |
بهجت رحیمی | سرپرستار یک غربی | 302 | |
لیلی رادمند | سوپروایزر اعزام | 400 | |
لادن فتاحمقدم | سوپروایزر آموزشی | 371 | |
زهرا تمیزی | سوپروایزر بالینی پرستاری | ||
معصومه حیدری | کارشناس آموزش سلامت | 114 | |
زهرا نساجیزاده | کارشناس کنترل عفونت | 393 |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: