اداره امور مالی
رئیس امور مالی

واحد حسابداری در ساختمان اداری واقع شده و دارای 9 نفر کارمند میباشد. انجام کلیه امور مربوط به پرداخت هزینههای بیمارستانی، ثبت درآمدها و نیز پرداختهای پرسنلی در این واحد انجام میگردد و شامل واحد صدورسند، رسیدگی، دریافت و پرداخت، دفترداری، صدورچک، حقوقودستمزد و بایگانی میباشد.
چشم انداز واحد:
در واحد حسابداری کلیه کارکنان همه تلاش خود را در جهت انجام وظایف بر پایه یک برنامهریزی دقیق و منظم به کار میگیرند تا مراحل پرداخت هزینهها در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد و انجام همه فعالیتها مطابق با آخرین قوانین و مقررات کتاب آئیننامه مالی و مطالباتی دانشگاهها و دانشکدههای علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی صورت گیرد.
- صدور اسناد جاری حسابداری
- پرداخت اسناد هزینههای بیمارستان
- پرداخت و تهیه لیست حقوق ماهانه
- نگهداری و راهبری سیستم حقوقودستمزد
- تهیه لیستهای ماهانه بیمه و اظهارنامه مالیاتی حقوقودستمزد
- تامین مالی و اعمال مدیریت بر وجوه نقـد و سایر داراییهای پولی و تامین وجوه نقد اضافی در مواقع ضروری
- اعمال نظارت و کنترل به منظور حسن اجرای قوانین, مقررات, دستورالعملها و بخشنامههای مالی در واحدهای مختلف
- بررسی و تطبیق فعالیتها با بودجه مصوب و تجزیهوتحلیل انحرافات
- عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی و تهیه صورتهای مالی و ثبت دفاتر روزنامه و کل
- کنترل صحت مدارک ضمیمه اسناد حسابداری
- کنترل گردش و مانده حسابها
- نگهداری اسناد مالی و کلیه امور بایگانی مالی
- صدور نامههای ضمانت وام
واحد رسیدگی:
1- فیزیک اسناد خریداری شده توسط واحد کارپردازی جهت رسیدگی به واحد رسیدگی ارجاع داده میشود
2- این اسناد با قوانین و مقررات مطابقت داده میشود و خطاهای احتمالی جهت رفع به واحد کارپردازی برگشت داه میشود
3- اسناد نهایی به واحد اعتبارت ارسال میگردد
4- رسیدگی سیستمی اسناد بعد از صدور سند در این واحد انجام میگردد
واحد اعتبارات:
اسناد ارسالی از واحد رسیدگی جهت تامین منابع اعتباری به این واحد ارجاع میگردد و دراین واحد با توجه به نوع هزینه منبع اعتبار جهت صدور سند مشخص میگردد.
واحد صدور سند:
اسناد تامین اعتبار شده در واحد اعتبارات جهت صدور سند به این واحد ارجاع میگردد که با توجه به نوع سیستمی یا صورتجلسهای بودن آن، سند مربوطه زده میشود و به واحد رسیدگی ارجاع میگردد.
واحد صدور چک:
بعد از اینکه اسناد ثبت شده و رسیدگی شده توسط مدیر مالی مجوز برای صدور چک گرفتند به واحد صدور چک ارسال میگردد، چک سند کشیده میشود و برای واریز به حسابهای مربوطه به بانک ارسال میگردد.
واحد دفترداری:
انجام کلیه گزارشات و رسیدگی حسابها و صورت مغایریتهای بانکی در این واحد صورت میپذیرد.
واحدحقوق و دستمزد:
در این واحد کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی انجام میپذیرد و همچنین تهیه و ارسال فایلهای مربوط به کسورات حقوق شامل مالیات، بیمه و صندوق بازنشستگی به عهدهی این واحد میباشد.
کارشناس | سمت | تلفن داخلی | تلفن مستقیم |
---|---|---|---|
ندا برازنده | رئیس امور مالی | 29 - 33401220 داخلی 245 | ۳۳۴۰۱۹۱۶ |
ندا برازنده | کارشناس صدور سند | 245 | 33401619 |
مهدی حنیفه | کارشناس اعتبارات و دفترداری | 33401220 داخلی 250 | |
مجید اسدی | کارشناس بایگانی اسناد | 33401220 داخلی 246 | |
مهدی شاهرخی | کارشناس پرداخت مبتنی بر عملکرد | 33401220 داخلی 246 | |
سمیه احمدی | کارشناس ثبت درآمد | 33401220 داخلی 250 | |
امیرحسین قراگوزلو | کارشناس حقوق و دستمزد | 33401220 داخلی 251 | |
فرامرز عبدی | کارشناس رسیدگی | 33401220 داخلی 247 | |
سعید میکائیلی | کارشناس صدور چک | 33401220 داخلی 246 | |
حسین مهرآور | کارشناس رسیدگی | 33401220 داخلی 247 |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: